miercuri, 30 iulie 2008

Bucatarii moderne- concept




Bucataria prezentata in imagini a fost propunerea mea pentru un beneficiar, propunere care a fost si acceptata. Cu un concept simplu si geometric, mobila este gandita sa ajute gospodina in activitatiile ei zilnice. Am tinut cont de triunghiul apa, foc, gheata. Acesta este vital in ergonomia unei bucatarii, spre exemplu: nu se aseaza plita langa spalator, sau plita langa frigider, trebuie sa avem un minim necesar de 60cm.
Materialele folosite sunt MDF si inox pentru electrocasnice. Blatul este realizat din MDF gros de 5-6cm iar fetele din MDF furniruit zebrano. Frigiderul este incorportat intr-o coloana de mobila, iar cuptorul electric si cuprtorul cu microunde sunt incorporate in cealalta coloana. Mobila de bucatarie mai este prevazuta cu sertare tip jolie, scurgator de vase, sertar de colt si cu diverse accesorii. 
Am subliniat zona de servit micul-dejun cu o scafa lata de 80cm ce se prelungeste pe tot peretele vertical. De aceasta scafa am legat si doua corpuri de iluminat pentru masa. In rest am ales sa iluminez cu spoturi de diametru 10-12cm asezate pe o scafa din rigips executata pe tot perimetrul camerei.
Sper sa va placa!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place blogul,urmaresc de ceva timp articolele,pacat ca nu scrii mai mult.Comceptul de fata e superb,poate un pic prea modern pentru gustul meu :).